««Lessоn study»технологиясы бойынша зерттеу сұрақтарын тандау»

Астана әкімдігінің әдістемелік орталығының жұмыс жоспары аясында, 02/17/2023, № 16 орта мектебінің базасында ««Lessоn study»технологиясы бойынша зерттеу сұрақтарын тандау» тақырыбында қалалық химия және биология мұғалімдерінің семинары өтті. Семинарға жаратылыстану циклінің 45 оқытушысы қатысты.

Семинар басында қатысушылар мен қонақтар QR арқылы тіркелді. Іс-шараның ашылуында:

1. Мектеп директоры Әзімханова Сауле Мыншалқызы сөз сөйледі.

2. «Биология мен химияны оқытудың өзекті мәселелері». Әдіскер Баганалинова Раушан Болатқызы (Астана қаласы әкімдігінің «Әдістемелік орталығы»).

3. «Төңкерілген» сынып – бұл инновациялық оқыту моделі. (Директордың ақпараттандыру жөніндегі орынбасары Мусалимов Ж.Д., директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Калита Г.М.)

4. «Мұғалімдердің эмоционалды көңіл-күйін жақсарту». (Психологтар: Мухамедина Роза Шамшидендовна, Макишева Алия Сапаровна).

Семинардың бірінші бөлімінде жетекші және серіктес мектептердің оқытушылары химия және биология бойынша ашық сабақтар өткізді. Семинарға қатысушылар жақсы дайындық, дизайн және материалдарды іріктеуді атап өтті, әріптестердің белгілі шарттарына сәйкес әріптестер жұмысын бақылап отырды. Кері байланыс кезінде сабақтар егжей-тегжейлі талданып, сабақтарды жоспарлау, оқушылардың оқу процесіне белсенді қатысуы туралы жалпы ұсыныстар берілді.

Семинардың практикалық бөлігінде келесі іс-шаралар ұсынылды:

АтауыІс-шараМектепМұғалімнің аты-жөнікаб
Биологияны оқытудағы техника мен әдістемесіШебер-сынып10 МГЖарасбаев С.Ж2-4
«Барлық ғылымдар дос»Интеллектуалды-танымдық турнир30 МГБайгонова Г.К Сабельфельд С.В.   2-3
«Өз қолыңмен жасалған ғажайыптар»Ашық химиялық зертхана30 МГБайгонова Г.К Арыстанова С.Ж Мукушева С.А.Холл
Көңілді гидропоника.Ашық зертханалар16 ОМАбдикаликова Ж.Ж.Холл

«Барлық ғылым дос» атты зияткерлік-танымдық турнирін No30 МГ мектептегі химия үйірмесінің оқушылары ұсынды. Оқытушылар балаларға арналған химиялық тәжірибелер тек байқалатын құбылысқа қызығушылықты оятып қана қоймай, сонымен қатар табиғаттың құпияларын ашуға, пәнге қызығушылықты оятуға бастапқы нүкте болуы керек екенін анық көрсетті.

«Биологиясын оқытудың әдістері мен әдістері» шебер-сыныбында көрсетілген белсенді оқыту әдістерін қолданған кезде, оқытушы келесі педагогикалық міндеттерді шеше алады: оқушылардың оқу және танымдық белсенділігін арттыру; топтағы жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың коммуникативті және жеке құзыреттерін қалыптастыру; оқушылардың тақырыптық және мета-субордтық құзыреттерінің қалыптасуын қамтамасыз ету.

Гидро- және аэропониктердің инновациялық зертханасына қатысушылар мектеп қонақтарына олардың зерттеулерінің нәтижелері көрсетілген.

Қорытындылай келе, семинар жоғары әдістемелік деңгейде өтті деп айта аламыз.

Семинар қонақтары ризашылықтарын білдіріп, тәжірибенің таралуын жалғастырғысы келді.

Leave a Reply

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған